השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    משרד עורכי דין מקצועי בתחום הסכמי ממון

    הסכם ממון הוא מנגנון משפטי יעיל להפליא. בהתאם אין פלא שיותר ויותר זוגות בוחרים לנצל אותו, גם אם בעבר הוא נתפש כלא רומנטי. חשוב להדגיש שגם עבור עורך דין הסכם ממון ירושלים מהווה אתגר, ולכן חשוב למצוא איש מקצוע בעל ניסיון רחב היקף ככל האפשר. עריכת הסכמי ממון היא אחד מתחומי המומחיות של עו"ד דוד דרוטמן, שמקפיד על התאמה מושלמת של כל הסכם למאפיינים הספציפיים של בני הזוג.

    איך בעזרת עורך דין הסכם ממון ירושלים מספק מקסימום תועלת?

    * שקט נפשי – כולנו מכירים את האמרה "מרבה נכסים מרבה דאגה". המשוואה הזו נכונה מן הסתם גם לקראת נישואין, מפני שעל-פי חוק נכסים משותפים יחולקו שווה בשווה במקרה של פרידה (כשבחלק מהמקרים גם נכסים שהיו רכושו של אדם לפני החתונה הופכים למשותפים). הסכם ממון מבטיח שאותם נכסים שתרצו להשאיר בידיכם בכל מקרה, יישארו.

    * שקיפות אמיתית – אין חולק על כך שכל מערכת יחסים איכותית באמת נשענת על שקיפות. הסכמי ממון מדויקים מספקים את אותה שקיפות נחוצה, שכן עצם החתימה עליהם מבהירה לשני הצדדים מה יקרה במקרה של פרידה. השקיפות מבטיחה גם חתונה מתוך אהבה, קרבה ורצון אמיתי לחיות יחד ולא מתוך שיקולים כלכליים.

    * חלוקה הוגנת בכל תרחיש – בעזרת עורך דין מנוסה ניתן לערוך גם הסכמי ממון מדורגים שמאפשרים חלוקה מדויקת בכל תרחיש. כך למשל ניתן לכלול בהסכם סעיף לפיו אחרי 5 שנים אופן חלוקת הרכוש משתנה, או סעיף לפיו כשיש ילדים תתבצע חלוקת רכוש אחרת.

    הסכם מותאם באופן מושלם אליכם

    כאמור עבור עורך דין הסכם ממון הוא לא עוד שירות טכני, אלא כזה שנועד לספק מענה מהותי לצרכים ספציפיים. בהתאם נדרשת התאמה מושלמת של כל סעיף וסעיף בהסכם אליכם ואל מציאות חייכם הנוכחית. כמו כן נדרש מבט צופה פני עתיד כך שההסכם ימלא את ייעודו בכל מצב. זוהי המומחיות של עו"ד דוד דרוטמן, שכבר ערך הסכמי ממון מקיפים ומדויקים רבים ובכך סיפק מקסימום תועלת ללקוחותיו.

     

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד נוטריון מומחה בדרום

      נוטריון בבית שמש הוא עורך דין שבנוסף לשירותים הרגילים שהוא מספק מוסמך להעניק גם שירותים ייחודיים. חשוב לציין שלא כל עורך דין הוא גם נוטריון, אלא יש קריטריונים רלוונטיים ובראשם...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »