השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מקרקעין בירושלים

    עורך דין מקרקעין בירושלים, הוא הכתובת עבורכם לפני כל עסקת נדל"ן או מקרקעין. אחת העסקאות הגדולות ביותר שאדם מבצע בחייו, היא עסקת קניה או מכירה של בית או עסק. מדובר בעסקאות בסכומים גדולים מאוד, ואין להקל ראש ולשים את כספכם על קרן הצבי. בכל נושא מקרקעין ישנה חובה שלליווי מקצועי לאורך כל התהליך, החל בבדיקות המקדמיות שחובה לבצע לפני כל עסקה כזו, ביצוע ניהול משא ומתן עם הצד השני, קביעת התנאים לביצוע עסקה בכל ענייני קניה או מכירה של נכס, טיפול בהסכמי שכירת דירה או שכירות של עסק ועוד. לכן מומלץ לפנות אל מומחה בתחום. עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים, עריכת חוזים, נדל"ן, וכן מתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי, כולל: מיסים, ראיית חשבון, ליטיגציה מסחרית ועסקית, ניהול צוותים, ניהול פיננסי, תכנון אסטרטגי עבור החברה והלקוח.

    משרד עורך דין מקרקעין בירושלים

    באילו מקרים כדאי לשכור עורך דין מקרקעין בירושלים

    את שירותיו של עורך דין מקרקעין ירושלים רצוי לשכור כבר בתחילת כל עסקה בין אם היא פרטית או מסחרית. בנוסף לענייני קניה ומכר ישנם את כל הנושאים המשפטיים המתקשרים לכל נושא חוק התכנון והבנייה. בכל פניה לוועדות השונות המקומיות, המחוזיות והארציות, יש להתייעץ עם עורך דין מקרקעין ולקבל הכוונה מקצועית. במידה ואתם עומדים לרכוש דירה חדשה מקבלן, יש להתייעץ עם עורך דין מקרקעין ולא להסתמך על עורך הדין שהחברה הקבלנית מציעה. בין הדברים שעל עורך הדין לבדוק זה חוזה המכר, לא פעם היו מקרים בהם הקבלן הפסיק את העבודה לפתע, ולא עמד בתנאי ההסכם. ולכן חובה לנקוט באמצעי זהירות למניעת הישנות מקרים אלו.

    עורך דין נדלן בירושלים שילווה אותך במקרים סבוכים

    נושא המקרקעין הוא נושא מסועף ומורכב ולכן אין אפשרות להתנהל בו לבד ללא עורך דין מומחה בתחום.  פנו עוד היום אל עו"ד דוד דרוטמן, בעל ותק וניסיון בתחום.

    עורך דין מקרקעין ירושלים

    ישנה חשיבות גדולה בכל נושא הליווי המשפטי המקצועי בידי עורך דין מקרקעין ירושלים מומחה וותיק בהתנהלות בנושא מקרקעין ונדל”ן. יש אנשים המעדיפים לחסוך את התשלום לעורך דין מומחה, ולבצע בעצמם את העסקאות אך מדובר בטעות קריטית והיכולה להוביל לתוצאות עגומות. לעיתים במסגרת עסקאות מקרקעין, צצים דברים בלתי צפויים היכולים להכשיל את העסקה. תחום המקרקעין הוא תחום מורכב וישנן התעסקויות בירוקרטיות, לכן מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה עוד בתחילת התהליך, כך תוכלו להגיע לתוצאות המיטביות עבורכם. מומלץ לפנות אל עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים, עריכת חוזים, נדל"ן, וכן מתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי, כולל: מיסים, ראיית חשבון, ליטיגציה מסחרית ועסקית, ניהול צוותים, ניהול פיננסי, תכנון אסטרטגי עבור החברה והלקוח.

    עורכי דין מקרקעין ירושלים

    עסקאות הנדל"ן הן עסקאות הדורשות את מירב תשומת הלב בכל הנושא המשפטי. זה כלל לא משנה באיזו עסקת נדל"ן מדובר, בין אם מדובר בעניין פרטי או עניין עסקי, חקלאי, או עניין נדל"ן של המדינה, בכל נושא שכזה מומלץ להתייעץ עם המקצועיים בתחום. אם הנך גר באזור ירושלים, מומלץ לשכור את שירותיהם של עורכי דין מקרקעין ירושלים, על מנת לבצע את העסקה בצורה המטיבה ביותר עבורך. עסקאות נדל"ן נעשות לא רק בארץ אלא גם בחו"ל, ולכן מומלץ מאוד כי עורך הדין את שירותיו אתה שוכר, ידע להתנהל בצורה מקצועית  בתחום זה גם בשפה זרה כאנגלית. המומחה בתחום הוא עו"ד דוד דרוטמן, נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים, כענייני ירושה, צוואות, עריכת חוזים, נדל"ן, וכן מתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי, ועוד.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      באילו מקרים כדאי לשכור עורך דין מקרקעין ירושלים

      מומלץ מאוד לשכור שירותי עורך דין מקרקעין ירושלים בכל נושא נדל"ן או מקרקעין, ויפה שעה קודם עוד לפני תחילת העסקה. ברגע שאתם עומדים לחתום על חוזה כלשהו בנושאי נדל"ן או מקרקעין, ישנם דברים שחשוב לוודא כמו האם קיימת מניעה משפטית כלשהי או חוקית בדרך לביצוע העסקה, או האם ישנם כל ההיתרים שצריך על מנת לבצע עסקת נדל"ן או מקרקעין. לעיתים צריך לבצע בדיקות מקדימות בנוגע לנכס או קרקע כלשהי, לבדוק בעלויות או רישומים בטאבו, וכל זאת מומלץ לעשות רק בליווי עורך דין מומחה בתחום.

       

      עורכי דין בירושלים מקרקעין

      בשל מורכבות נושאי המקרקעין והנדל"ן, אין לטפל בנושאים אלו לבד, מאחר ומדובר בפתח לטעויות שבסופו של יום עולות ביוקר. לכן מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין ותיק ומומחה בתחום, לכן פנו עוד היום אל עו"ד דוד דרוטמן, בעל ותק וניסיון בתחום.

       סוגרים עסקה רק עם עורכי דין מקרקעין ירושלים

      עסקאות נדל"ן הן עסקאות הדורשות טיפול מדוקדק בכמות גדולה של מסמכים. עורכי דין מקרקעין ירושלים, הם מומחים בתחום ובעלי יכולת הבנה לגבי אותם ענייני ניירת מורכבים, וידע לאתר את המסמכים החשובים ביותר בכל הנוגע לטיפול בתיק. ניירת כזו יכולה לשפוך אור על נקודות מהותיות כמו האם קיימת חריגת בניה בנכס, האם הנכס משועבד או שאולי מעוקל, האם לנכס יש בעלים נוספים, זולת הבעלים המעוניינים לסגור את העסקה. לעיתים ישנם יורשים שאינם ידועים, ורק לאחר בדיקה מעמיקה ניתן לגלות אותם, דבר שיכול להשפיע על כל מכלול הצלחת העסקה.

      משרד עורך דין מקרקעין בירושלים

      מאחר ועסקאות נדל"ן הן עסקאות בהן מושקעים כספים רבים, לעיתים אף מדובר בכל הונו של אדם, חלה חובה להיעזר בשירותי עורכי דין מקצועיים, שכספכם לא יושם על קרן הצבי. פנו עוד היום אל עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך, מומחה בענייני מקרקעין ונדלן, עריכת חוזים, ,ומתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי.

      אזורי שירות נוספים

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »