השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין צוואות בית שמש

    עריכת צוואות בבית שמש

    צוואה היא ממסמכי המשפט החשובים הקיימים אשר מקנה לכל אדם את הזכות לקבוע מה יהיה עם רכושו לאחר פטירתו. על פי חוק הירושה עזבונו של אדם יחולק בהתאם להוראות הדין, אך אם השאיר אחריו צוואה, העיזבון יחולק לפי הקבוע בה. מדובר בנושא משפטי רגיש עד לאין שיעור. בכל עניין של צוואות מומלץ לפנות אל עורך דין ירושות בית שמש המומחה לענייני צוואות, שיעניק לכם את כל הליווי המשפטי הדרוש, ויעשה זאת ברגישות רבה. לכן במידה ואתם מעוניינים להתייעץ בענייני ירושות, פנו אל עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים, כענייני ירושה, עריכת חוזים, נדל"ן, וכן מתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי, ועוד.

    עורך דין צוואות בית שמש – סוגי צוואות

    במשפט הישראלי, ישנם ארבעה סוגים שונים של צוואות, היכולות לקבל תוקף בבית המשפט. עורך דין צוואות בית שמש מומחה, מכיר היטב ויודע כיצד להכין ולטפל בכל אחת מהן.

    • צוואה בעדים – צוואה זו נעשית בנוכחות עדים וזאת על מנת לתת לה תוקף. תפקיד העדים, לוודא שהצוואה המקורית נחתמה בנוכחותם.
    • צוואה בעל פה – מדובר בצוואה שונה, מאחר ובסיטואציה בה היא נערכת איך אפשרות לבחור סוג צוואה אחר. היא נעשית בעל פה מול שני עדים לרוב במקרים של אדם גוסס שמצווה בסמוך למותו, או אדם שנמצא במצוקה ומותו קרב באופן מידי ואינו להכין צוואה אחרת, או חיילים במצב של מצוקה בזמן חירום, ולא ישרדו.
    • צוואה בפני רשות – מדובר בצוואה שמוגשת לגורמים רשמיים כמו שופט, רשם משפטי או נוטריון. ניתן לבחור אם להגיש את הצוואה בכתב או בעל פה.
    • צוואה בכתב יד – צוואה הכתובה בכתב יד של האדם המוריש, ולא בידי אחר, או מודפסת.

    עורך דין צוואות בית שמש  – האיש הנכון

    ענייני צוואות הן לא דבר שכל אחד יכול לעסוק בהן. בכל עניין הנוגע לצוואות, מומלץ מאוד לפנות לקבל ייעוץ של עורך דין צוואות בית שמש, פנו עוד היום אל עו"ד דוד דרוטמן, בעל ותק וניסיון בתחום דיני הירושות.

    משרד עורך דין צוואות בית שמש

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אזורי שירות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »