השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורכי דין לענייני ירושה בירושלים

    ענייני ירושה, הם עניינים משפטיים בעלי רגישות עליונה, מאחר ומדובר בעיזבון של אדם קרוב שאיננו עוד בין החיים. צו הירושה הוא למעשה צו בעל תוקף משפטי, מטעם משרדו של הרשם לענייני ירושה. צו זה אחראי על הסדרת חלוקת עיזבון של מנוח שלא השאיר אחריו צוואה. במידה ואתם מתגוררים באזור ירושלים ומעוניינים לטפל בנושא זה עליכם לאתר עורכי דין לענייני ירושה בירושלים, ולפנות לאחד מהם על מנת לקבל ייעוץ מאדם המומחה בתחום. מאחר ומדובר בצו משפטי, הוא לא מפרט את פרטי חלוקת העיזבון אלא מטפל בכל נושא הזכויות והיורשים. על מנת להשיג צו זה יש להגיש בקשה ללשכת רשם הירושה הסמוך לאזור מגוריכם, או לבית דין דתי. מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום על מנת להקל עליכם את התהליך. כדאי לפנות אל עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים ובכללם ענייני צוואות וירושות.

    עורכי דין לענייני ירושה בירושלים – מקצוענים

    על מנת לקבל צו ירושה יש להגיש בקשה מסודרת ולצרף אליה מסמכים:

    • תעודת פטירה – יש לצרף תעודת פטירה מקורית או העתק שהוא נאמן למקור.
    • במידה ועורך דין מגיש את הבקשה במקומכם, יש לצרף גם את ייפוי הכוח המקורי שניתן או העתק נאמן למקור.
    • שוברי תשלום – יש לצרף שני שוברים ששולמו באמצעות אתר האינטרנט או בדואר. ישנם מספר אנשים המוגדרים כפטורים מתשלום זה.
    • טופס בקשה – מצרפים טופס עם הצהרה מאומתת על ידי נוטריון, עורך דין או שופט.
    • הודעה – יש לשלוח הודעה לכל היורשים ולצרף את ההודעה ואישור משלוח.

    מומלץ לפנות לעורך דין דיני ירושה בירושלים ייעוץ מקצועי

    תחום הירושות מורכב, ולכן מומלץ מאוד לא לבצע זאת לבד אלא להתייעץ עם עורך דין מנוסה ומוחה בתחום זה, לדוגמת עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים ובכללם צוואות וירושות, פנו אליו עוד היום לייעוץ.

    משרד עורך דין ירושה בירושלים

    עורך דין ירושה בירושלים

    טיפול בענייני ירושה הוא לא פשוט מאחר וחוץ מהעניין המשפטי המורכב לעיתים הכלול בתוכו, ישנו גם פן רגשי ולא כולם מסוגלים להתמודד עם הסיטואציה. לכן ישנם מקרים בהם ממנים מנהל עיזבון. באפשרותו של עורך דין ירושה בירושלים, להתמנות למנהל עיזבון. במצב בו היורשים מתקשים או אינם יכולים לחלק את העיזבון ביניהם או לנהל אותו, ממנים מנהל עיזבון. פרט לחלוקת הירושה בין היורשים, מנהל העיזבון מטפל בתשלום חובותיו של בעל העיזבון, מנהל את נכסיו באם קיימים כאלה עד לחלוקה בין יורשיו, הוא מוסמך לאתר נכסים ויורשים נוספים ועוד. קיימת אפשרות שמנהל עיזבון יתמנה זמנית עד לצו הירושה או עד לסיום החלוקה. בכל מקרה כזה חובה להתייעץ עם עורך דין מומחה בנושא. ניתן לפנות אל  עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים ובכללם ענייני צוואות וירושות.

    עורך דין ירושה בירושלים – הכתובת עבורך

    עורך דין ירושה בירושלים, ידאג לטפל בכל ענייני הירושה לרבות אם מדובר בכל נושא העיזבון. על פי החוק כל יורש לפי צוואה יכול להגיש את הבקשה למינוי מנהל עיזבון. המינוי של מנהל העיזבון יקרה במידה ויתברר כי קיים צורך ממשי. כאמור תפקידיו של מנהל עיזבון משתנים, כל מקרה לגופו, והוא יכול לאתר נכסים בארץ ובחו"ל, לגבות חובות, ולבצע כל פעולה שתידרש בעיזבון, כאשר יתכן וישנן נסיבות הדורשות אישור בית משפט. בקשה למינוי מנהל עיזבון מגישים לרשם לענייני ירושה בדרכים המקובלות, הבקשה מחויבת בתשלום אגרה. במידה ולא כל היורשים מסכימים למינוי כזה, אז הבקשה מוגשת לבית המשפט לענייני משפחה הקרוב למקום מגוריו של הנפטר.

    עורך דין לדיני ירושה בירושלים

    כל נושא הירושה בכלל והעיזבון בפרט הוא לא פשוט. לכן מומלץ מאוד להתייעץ עם מומחה בתחום. כזה הוא  עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים ובכללם ענייני צוואות וירושות.

     

     

     

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אזורי שירות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »