השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין צוואות ירושלים

    כל נושא הצוואות הוא רגיש אך עם זאת בלתי מתפשר. ענייני עזבון וענייני כספים גורמים לא פעם למחלוקות בין בני משפחה, המגיעות גם אל כותלי בית המשפט, חשוב לזכור שבנוסף למחלוקות אלו, קיים גם המצב הרגשי של אובדן האדם המוריש. במידה ואתם מתגוררים באזור ירושלים, ורוצים לוודא כי צוואה תיעשה בצורה הטובה ביותר, או שבמקרים אחרים, במידה ואתם יורשים, אתם רוצים לוודא שכל אחד מקבל את המגיע לו, אתם חייבים לשכור את שירותיו של עורך דין צוואות בירושלים. עו"ד דוד דרוטמן הוא נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים, כענייני ירושה, צוואות, עריכת חוזים, נדל"ן, וכן מתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי, ועוד.

    חובה לפנות אל עורך דין צוואות בירושלים

    במידה וחשבתם כי כתיבת צוואה היא קלה, וכל אחד יכול לעשותה, תדעו שטעות גדולה בידיכם. ראשית יש לכתוב את הצוואה על פי הכללים בדיני הירושה. לאחר מכן, חובה להפקיד את הצוואה. כל אדם יכול לבחור את הדרך להפקדת הצוואה, והיכן הוא מפקיד אותה לדוגמא אצל רשם הירושה, שתפקידו רק לקבל אותה אך הוא אינו בודק אותה, לכן עליכם להיעזר בשירותיו של עורך דין צוואות בירושלים מומחה בתחום או נוטריון. בדרך כלל מי שהמפקיד את הצוואה בידי הרשם, אלו האנשים שלא רוצים להביא לידיעת בני משפחתם כי יש בידם צוואה מוכנה. בנוסף החוק מאפשר לנו למנות מנהל עיזבון, דבר הכרוך בהוצאות.

    אל תשברו את הראש – פנו לעורך דין לענייני צוואות ירושלים

    כל נושא הצוואות מורכב ולכן קשה מאוד לבצע אותו בעצמכם, גם אם אתם בטוחים כי יש בידיכם את היכולת לכך. לכן מומלץ מאוד להיוועץ במי שמבין. לכן פנו עוד היום אל עו"ד דוד דרוטמן, בעל ותק וניסיון בתחום.

    עורך דין צוואות בירושלים

    עורך דין צוואות בירושלים

    על מנת שהצוואה שלכם תוכל להתממש במלואה, או במקרה שאתם היורשים ותרצו להבטיח את קבלת כל המגיע לכם, פנו עוד היום אל עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך, מומחה בענייני צוואות וירושות, עריכת חוזים, נדל"ן ועוד.

    עריכת צוואות בירושלים והסביבה

    כתיבת צוואה אישית ותכנון חלוקת עיזבון לאחר מותו של אדם, היא דבר שבשגרה כיום. בעבר, כתיבת צוואה היתה מנת חלקם של בעלי ממון בלבד, בעוד שכיום המודעות לכתיבת צוואה הולכת וגוברת ולא נערכת רק בידי בעלי ממון אלא גם בידי האזרח הפשוט הרוצה לוודא כי נכסיו נמצאים בידיים טובות. אם אתם מתגוררים באזור ירושלים, מומלץ לפנות בנושא אל עורך דין צוואות ירושלים, ישנן צוואות הנערכות על ידי אב או אם חד הוריים, המצווים על ההמשכיות של ילדיהם ומהי החלוקה ביניהם, ויש אף צוואות של משפחות בפרק ב', על מנת למנוע פגיעה בילדים מהנישואים הקודמים. מאחר ומדובר בנושא מורכב, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום הצוואות, על מנת שתשמרו על האינטרסים של יקירכם. עו"ד דוד דרוטמן, הוא עורך דין מומחה בתחום הצוואות והירושות, נוטריון מוסמך, ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים.

    ראש שקט עם עורך דין צוואות ירושלים

    נכון שלערוך צוואה כל אדם יכול לעשות לבד, אבל קיים נוסח שהוא מוסכם וקשה מאוד אחר כך לבטלו, לכן חשוב בכל עריכה צוואה, לעשות זאת עם עורך דין מומחה, לכל מקרה שצד שלישי יגיש התנגדות. ההמלצה היא לערוך צוואה בעדים, כדי שהם יוכלו להעיד על נסיבות עריכתה. עורך דין צוואות מטפל גם בצווי ירושה כך שהוא מכיר את כל צדדי הטיפול. לעיתים קיימות עילות לפסילת צוואה, אשר נעשה כהליך משפטי להתנגדות לצוואה, בבית המשפט לענייני משפחה. דיני ירושה וצוואות נחשבים לסבוכים במיוחד. בכתיבת צוואה חובה להשאיר הוראות בכל הנוגע למימוש, חלוקה והתנהלות היורשים בכל נושא העיזבון, זאת במיוחד אם יש סיכוי לאי הסכמה בין היורשים.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אזורי שירות נוספים

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »