השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מקרקעין בבית שמש

    עסקאות נדל"ן הן עסקאות מורכבות, ישנם תחומים רבים בנדל"ן שלא כל עורך דין מסוגל לבצע, יש להבין את תתי הנושאים ולהתמחות שנים רבות במקצוע, כדי להתמודד בהצלחה מרובה עם כל האנקדוטות בתחום. במידה ואתם מחפשים עורך דין מקרקעין בבית שמש, תוכלו לפנות אל עו"ד דוד דרוטמן, מומחה בתחום הנדל"ן והמקרקעין, נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים. ישנן עסקאות נדל"ן בהן מוצע לשני הצדדים לשכור את שירותיו של אותו עורך דין. בדרך כלל הדבר מוצע ברכישת דירה חדשה מקבלן. חשוב לדעת כי שכירת עורך דין אחד שייצג את שני הצדדים ברוב המקרים הוא עניין של ניגוד אינטרסים, ולא פעם אחד מהצדדים נפגע. לכן חשוב מאוד שאתם תחליטו מי עורך הטין הטוב ביותר עבורכם, ואת שירותיו תשכרו על מנת שישמור על האינטרס האישי שלכם.

    משרד עורך דין מקרקעין באזור בית שמש

     עורך דין מקרקעין בבית שמש מטפל באותיות הקטנות

    בכל חתימה על עסקת נדל"ן או על חוזה, חשוב מאוד לקבל חוות דעת של עורך דין מקרקעין בבית שמש, מאחר ויש עסקאות מורכבות, גם אם הן לא נראות כך  בתחילה, וטמונות בהן לא מעט סכנות. ישנם מקרים בהם קיימת מניעה כלשהי המורכבת מעניינים משפטיים או חוקתיים, וכאזרח הפשוט לא נדע להבחין בכך, דבר שגורם ללא מעט הפסדים פיננסיים גדולים. על מנת לשמור על רוכש נכס, קיים חוק מכר אשר אוסר במהותו לקבל מהצד השני יותר מ 7% מהמחיר הכולל של הנכס, אלא אם קיימת ערובה עד למסירת הנכס. חובה לנסח את ההתחייבויות כדי שתהיו מוגנים על פי חוק, ולא יגרם לכם נזק כלכלי במקרה של פשיטת רגל או משהו בדומה. כך גם לגבי התחייבות הקבלן על ליקויים או תיקונים המתגלים לאחר מסירת הנכס.

    עורך דין מקרקעין באזור בית שמש – מה שלא נרשם לא קיים

    נושא המקרקעין והנדל"ן, הוא נושא בו אירעו לא מעט מעידות, אנשים שהשקיעו את כל הונם נשארו ללא קורת גג וללא כסף, ולכן המציאות מחייבת לעגן הכול בכתובים תוך הבטחת קיום האינטרס של הלקוח. לכן פנו עוד היום אל עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך, מומחה בענייני מקרקעין ונדלן, עריכת חוזים, ומתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      כאשר פונים אל עורך דין מקרקעין בכלל ואל עורך דין מקרקעין בבית שמש לכל מי שמתגורר בעיר זו, צריך לדעת ולהבין מהם העניינים והנושאים בהם ניתן להיעזר בסיועו המשפטי של עורך דין מקרקעין. כאשר מדובר על נושא המקרקעין, למעשה הנדון הוא קרקע השייכת לבעליה וכן מבנה על גבי הקרקע השייכת לבעליה, כאשר רוצים להעביר בעלות שהיא קנייה ומכירה של קרקעות ונכסים בעיקר. אך לא רק . גם כאשר אדם שוכר קרקע או נכס מחויב הוא בעריכת חוזה עם בעל המקרקעין. כשלמעשה, הפעל חוזה מחייבת עריכתו בפני עורך דין מקרקעין. כפי שתוכלו למצוא אתם תושבי בית שמש והסביבה אצל עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן שהינו מומחה בין לאומי בתחום דיני חוזים בכלל ודיני מקרקעין, יעניק לכם סיוע משפטי לאורך כל הדרך.

      מהם הנושאים בהם מטפל עורך דין מקרקעין בבית שמש?

      ישנם לא מעט סוגיות משפטיות שיכולות להתעורר כאשר מדובר בדיני מקרקעין. על כן יש צורך בסיועו של עורך שין הבקיא בכל חוקי המקרקעין הקיימים במדינת ישראל, כאשר החוק במדינת ישראל מתייחס אל דיני מקרקעין בחוק המתייחס אליו הנקרא חוק המקרקעין. אם כן אילו סוגיות יכולות לצוץ כאשר פונים אל עורך דין לדיני מקרקעין? הינה רק כמה מאותם סוגיות:

      • כיום נפוצה ביותר בכל רחבי הארץ פרויקט הנקרא תמ"א 38, שהינו תהליך של חיזוק שיפור וייצוב מבנים ישנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, כאשר הסוגיה נידונה כאן היא אילו תוספות תקבל כל דירה ? האם באופן שווה או לפי גודלה שהם תוספת לבניה בבית משותף שעבר פרויקט שכזה
      • האם מותר להפעיל עסק לא חוקי מתוך דירה או בית הקיימים כבית מגורים? האם חוקית ניתן להסב בית מגורים לבית עסקים או שמא יש צורך באישורים? התשובה היא חיובית. הדרך לעשותה מצריכה ברור אצל עורך דין לדיני מקרקעין, שידע כיצד יש לגשת כל מקרה לגופו על פי דיני המקרקעין
      • האם מותר לסלול כביש לא חוקי שאין בו היתר בדרך עפר, לעיתים כאשר כבישים כאלה נסללות הן מצויות באזורים הכפריים והמנותקים יותר מהכבישים הראשיים, ומשום היותה פיראטית היא איננה מופיעה כהליך תכנון, ועל כן יהיה קשה להגיש התנגדות לעניין. אך ישנם דרכים כיצד כן ניתן לפעול וכלפי מי.

      כאמור דיני מקרקעין דנים בכל אותן סוגיות של קרקעות אשר להם יש בעלים חוקיים המעוניינים למכור או לחילופין לקנות קרקעות מבעליהן באופן חוקי. כמו כן גם מבנים הנטועים באופן יציב או ארעי על גבי הקרקע חלים עליהם דיני המקרקעים בעת קניה ומכירה שלהם. ישנם סוגיות לא מעטות באשר לדיני מקרקעין בין אם אנשים פועלים בדרך שאיננה חוקית ובין אם מדובר בפרויקטים אותם מעוניינים להוציא אל הפועל. לשם כל סוגיות משפטיות אלו, עורך הדין דרוטמן שהינו עורך דין מקרקעין וממוחה בדיני חוזים ומסחר ישמח לסייע לכם בתהליך לכל אורך הדרך. מוזמנים ליצור קשר עם עורך הדין באתר משרדו ממש עכשיו.

      אזורי שירות נוספים

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »