השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לענייני משפחה בירושלים

    משפחה היא המרכיב הבסיסי בחיים של רוב בני האדם. בהתאם יש לה השפעה עצומה עלינו, ולכן יש גם לא מעט מקרים שבהם כדאי מאוד לפנות אל עורך דין לענייני משפחה בירושלים ולהיעזר בו. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן.

    באילו מצבים כדאי לפנות אל עורך דין לענייני משפחה בירושלים?

    * מחשבות על גירושין – מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה לענייני משפחה כבר כשעולה האופציה של פרידה. בהקשר זה חשוב לזכור שבמקרים רבים צצים רגשות סוערים סביב גירושין, וכתוצאה מכך כל אדם, גם אם הוא שקול וחכם, עלול לבצע טעויות שיגרמו לו נזק של ממש. בפרט חשוב להיעזר בעורך דין מיומן כשיש חשש להברחת נכסים.

    * סכסוך בין יורשים – עורכי דין בתחום המשפחה יודעים לפתור סכסוכים בין יורשים באמצעים שונים. בפרט ניתן לגבש הסכם שמביא לידי ביטוי את האינטרסים של כל הצדדים ומבטיח מצב win-win, ובמידת הצורך גם לנקוט בצעדים כמו התנגדות למתן צו ירושה או בקשה לביטול צו ירושה שכבר הוצא.

    * בקשת אפוטרופסות – על-מנת לייעל את התהליך ולהבטיח מינוי אפוטרופוס תוך זמן קצר ככל האפשר כדי שניתן יהיה לדאוג לאדם שזקוק לעזרה, מומלץ להיעזר בעורך דין מנוסה.

    * הסכם ממון – נישואין בראש שקט, ומתוך ידיעה ודאית שלא מעורב בהחלטה להתחתן שיקול כלכלי זר, מחייבים קודם כל הסכם ממון מפורט ומדויק.

    * ניהול עיזבון – שירות שמהותו ניהול נכסיו של אדם שנפטר, באופן זמני או קבוע, על-מנת שהיורשים יוכלו להפיק מהם תועלת מרבית.

    מחויבות מוחלטת לכל לקוח ולכל לקוחה

    עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן הוא עורך דין לענייני משפחה בירושלים עם ניסיון רב מאוד בכל התחומים הרלוונטיים: צוואות, ירושות, אפוטרופסות (וגם ייפויי כוח מתמשכים שמאפשרים לאדם לבחור את האפוטרופוסים שלו כשהוא עדיין כשיר לקבל החלטות), גירושין, הסכמי ממון והסכמי חיים משותפים, ועוד. הייעוץ והליווי ניתנים מתוך מודעות לכובד האחריות שכרוכה בטיפול בענייני המשפחה השונים. דגש נוסף הוא זמינות גבוהה, כך שאף אדם לא יישאר לבד במערכה, וכל מי שזקוק לעזרה ידע שיש תמיד מי שעומד לצידו.

    עורך דין לענייני משפחה ירושלים

    עורך דין לענייני משפחה ירושלים הוא איש מקצוע נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים, שבהם אי אפשר להסתמך רק על המשפחתיות אלא נדרש גם טיפול משפטי מקצועי. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן צבר ניסיון רב בכל תחומי העיסוק הקשורים לדיני משפחה.

    תחומי העיסוק של עורך דין לענייני משפחה ירושלים

    * הסכמי ממון – הסכם שהופך למקובל יותר ויותר. אם בעבר הייתה מחשבה שהסכם ממון פוגע ברומנטיקה, כיום ברור שהוא מספק שקיפות שתורמת לזוגיות ומבטיחה חיבור על בסיס אהבה, ערכים משותפים ומחויבות אמיתית.

    * גירושין – עריכת הסכמי גירושין שמבטיחים את האינטרסים המהותיים של הלקוחות. בפרט חשוב להתייחס לסוגיות שמשפיעות על החיים אחרי הפרידה באופן דרמטי כשיש ילדים בתמונה: זמני שהות ומזונות. בנוסף ניתן להיעזר בעורך דין לענייני משפחה במקרי גירושין לצורך תביעת מזונות לאישה עד להשלמת התהליך, תביעת כתובה וגם שינוי סכום מזונות כשיש שינוי משמעותי בנסיבות החיים.

    * אפוטרופסות – מקרים שמחייבים טיפול מהיר מצד אחד, כדי להבטיח טיפול מיטבי בענייניו של האדם שכבר לא יכול לדאוג לעצמו, ומצד שני רגיש במיוחד.

    * ייפוי כוח מתמשך –  ייפוי כוח מתמשך מאפשר לאדם לבחור מראש מי יטפל בענייניו הכלכליים, הרפואיים והאחרים אם תילקח ממנו עצמו היכולת הזו. זהו מסמך בעל חשיבות רבה שחובה להקדיש לו את מלוא תשומת הלב על-מנת להפיק ממנו מקסימום תועלת.

    * צוואות וירושות – עוד תחום עיסוק מרכזי של עורכי דין לענייני משפחה הוא צוואות וירושות, לרבות סיוע בעריכת צוואה, הגשת התנגדויות למתן צו ירושה או צו קיום צוואה ועוד.

    רגישות, מקצועיות וזמינות מרבית

    עורך דין לענייני משפחה ירושלים נדרש לפעול במקצועיות חסרת פשרות, כולל נקיטת צעדים משפטיים נוקשים, ולעשות זאת במקסימום נחישות. במקביל הוא חייב להפגין גם רגישות רבה, משום שכל אינטראקציה הקשורה למשפחה מתאפיינת במורכבות. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מודע לחשיבות השילוב בין המקצועיות לרגישות, ומביא לידי ביטוי גם את הניסיון הרב שרכש בתחום. דגש נוסף הוא זמינות מרבית, שגם היא מהווה איכות הכרחית בחלק לא מבוטל מהמקרים.

     

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תחומי התמחות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »