השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ירושה

    עו"ד לענייני ירושה

    ירושה היא קונספט עתיק יומן שמופיע כבר בסיפורו של אברהם אבינו, ולמעשה הליך מתבקש. בכל מקרה שבו נוצר סכסוך סביב ירושה, חשוב להיעזר בעורך דין מיומן במיוחד שימנע עיוות של הצדק. דוד דרוטמן הוא עו"ד לענייני ירושה עם ניסיון רחב היקף שכבר עזר לאנשים רבות לשמור על זכויותיהם החוקיות בנוגע לעיזבון רלוונטי.

    הפעולות שכדאי לבצע בעזרת עו"ד לענייני ירושה

    * התנגדות להוצאת צו ירושה – כשרשם הירושות עומד להוציא צו ירושה, והצו לא תואם את המציאות ניתן (וכדאי כמובן) להתנגד לכך. בפרט מוגשות התנגדויות למתן צו ירושה כשיש צוואה או כשרשימת היורשים כוללת אדם שלא אמור להיכלל בה.

    * בקשת ביטול צו ירושה שכבר הוצא – גם לאחר שצו הירושה כבר ניתן, יש דרך חוקית לפעול נגדו. במקרה כזה חשוב להתנהל ביעילות ולהגיש את בקשת הביטול מהר ככל האפשר, וכמו כן לצרף אליה בקשה לעיכוב ביצוע הצו – על-מנת שאי אפשר יהיה לנצל את צו הירושה לרעה. לאחר שכבר בוצעו על סמך הצו פעולות שמעורב בהם צד שלישי (למשל מכירת דירה), המקרה הופך סבוך, ולכן נדרשת תגובה מהירה.

    * עריכת הסכם בין יורשים – הסכם שמשנה את אופן חלוקת העיזבון כך שלא ייצמד לחוק היבש ולתקנות הירושה, אלא לאינטרסים המהותיים של היורשים. חשוב לציין שרק אם כלל היורשים חותמים על ההסכם, הוא מקבל תוקף.

    * עריכת צוואה – עורכי דין לענייני ירושה מטפלים כמובן גם בצוואות, ובפרט אמונים על עריכת צוואה שמשקפת את רצונו של האדם כך שלא יהיו אי הבנות וחילוקי דעות לאחר מותו.

    זמינות מרבית וניהול משא ומתן במיומנות גבוהה

    עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מקפיד להתנהל בזמינות גבוהה מאוד, על-מנת לספק את המענה המשפטי הנכון לפני שייגרמו נזקים בלתי הפיכים. בנוסף הוא מיומן בניהול משאים ומתנים, פעולה שנדרשת לא אחת במסגרת טיפול בענייני ירושה. היכולות הגבוהות שלו הופכות אותו לאיש מקצוע מתאים לטיפול בנושא מורכב ורגיש זה, כשבמקרים רבים הוא מצליח גם לשמור על האינטרסים של לקוחותיו וגם למנוע קרע במשפחה. בהתאם עו"ד דרוטמן הוא הכתובת הנכונה לכל מי שמחפש או מחפשת עו"ד לענייני ירושה.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תחומי התמחות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »