השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מקרקעין במודיעין והסביבה

    "למה אני צריך עורך דין מקרקעין בבית שמש והסביבה?" הרבה רוכשי דירות עם אוריינטציה של עשה זאת בעצמך שואלים לעתים קרובות, במיוחד כשהם בטוחים שמספיק לשכור שירותי סוכני נדל"ן. אבל שכירת שירותי סוכן נדל"ן אין פירושה בהכרח ששימוש בשירותי עורך דין אינו נחוץ.

    עורך דין דוד דרוטמן מתמחה בדיני חוזים וליטיגציה, והוא יסייע לכם לסגור עסקאות ולהימנע מהמלכודות.

    עורך דין מקרקעין מומחה בדיני חוזים

    רוב האנשים יכולים לנהל משא ומתן פנים אל פנים עם צד אחר. עם זאת, תנאי העסקה חייבים להירשם כראוי בחוזה כדי שיהיו מחייבים מבחינה משפטית. עורך דין מקרקעין בבית שמש מנהל משא ומתן בשמכם ומוודא שהחוזה שאתם עומדים לחתום עליו חוקי. חוץ מזה, הוא מטפל בכל נושא ספציפי שעלול להשפיע על השימוש העתידי בנכס. חלק מהקונים והמוכרים אינם מודעים ללשון החוק, או שאינם יודעים איך לנהל עסקאות על הצד הטוב ביותר בהיבט המשפטי. עורך דין מקרקעין בבית שמש מיידע את הלקוח על כך, בודק את החוזה לאיתור תקלות משפטיות, מבצע שינויים נדרשים ומכניס תנאים מועילים.

    העברות נכסים

    כאשר צד אחד או יותר הם תאגידים, נאמנויות או שותפויות, הכנת החוזה והמשא ומתן הנובע מכך מורכבים. עורך דין מקרקעין בבית שמש מבין את סוגי ההסדרים העסקיים השונים ואת הגבולות המשפטיים שלהם במסגרת החוק. עורך הדין יוודא שהחוזה תואם את החוק ואת הסכמי השותפות, הנאמנות או התאגיד.

    גם מוכרים זקוקים לשירותי עורכי דין

    אם אתם מוכרים נכס, עורך דין מקרקעין בבית שמש ייצג את האינטרסים שלך, ויפחית את הסיכוי שלגם להיתבע על ידי הצד שכנגד בגין אי חשיפת מידע מסוים. עורך דין חייב לעיין בבדק הבית ולחשוף עובדות רלוונטיות לגבי הנכס לצד השני.

    בשורה התחתונה

    קבלת ייעוץ משפטי הגיונית לעסקים בגלל המורכבות שמגיעה עם עסקאות נדל"ן. עורך דין דוד דרוטמן מנוסה בתחום הנדל"ן ומסייע בהגנה על האינטרסים שלכם.

    הוא מוודא שהעסקה שלכם תואמת לכללים המשפטיים, כך שתהליך הסגירה יתנהל לשביעות רצונם של כל המעורבים.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »