השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    סכסוכים בין בני המשפחה

    אם אתם נמצאים בעיצומו של סכסוך משפחתי שנוגע לירושה משפחתית, הצעד הראשון הוא לשכור שירותי עורכי דין לענייני ירושה בירושלים. ויתכן מאוד שתחליט, בזמן שאתה מתמודדים עם הוראות העיזבון, שאתם מעוניינים בייעוץ משפטי מעורך דין מנוסה שמכיר הן את חוק הירושות והן את אופן פעולתו של בית המשפט לענייני משפחה.

    עורך דין דוד דרוטמן מומחה לדיני משפחה, צוואות ועיזבונות, ובקיא בניהול הליכים משפטיים שנוגעים לנכסים.

    כיצד להסדיר את הליך העברת נכסי הנפטר מחוץ לצוואה?

    התשובה לשאלה זו תלויה בכמה (אם בכלל) מפורטת הצוואה של הנפטר. באופן אידיאלי, ניתן להעביר את כל הנכסים לבעליהם החדשים ללא התנהלות בבית משפט לענייני משפחה, ועם ייצוג של משרד עורכי דין לענייני ירושה בירושלים בלבד.

    כך, למשל נכסים המוחזקים בשכירות משותפת, ברכוש של שאירים או בשכירות בשלמות. גם נכסים המוחזקים בנאמנות יכולים לעקוף צוואה. צוואה מיותרת גם עבור נכסים שעבורם הנפטר ציין מוטב – למשל, חשבונות פרישה או תמורה לפוליסת ביטוח חיים.

    סכסוכים בין בני משפחה בנוגע לקיום צוואות הם מצבים נפוצים, במיוחד כשבן משפחה תובע יותר מכפי שהוקצה לו במסגרת הצוואה, או שהוא טוען שכל העיזבון צריך לעבור אליו בלבד. במקרים אלו יש להתייעץ מיד עם עורכי דין לענייני ירושה בירושלים.

    תביעות צוואות קורעות משפחות ויכולות לנקז כסף רב מהעיזבון בתהליך. עורך דין מומחה בתחום יסייע לכם להימנע ממאבק בבית המשפט.

    תהליך קיום צוואה

    תהליך קיום צוואה צריך להיות די פשוט. רוב הצוואות מתקיימות עם פיקוח מינימלי של בית המשפט. אבל במקרים שבהם מתעוררים חילוקי דעות בין בני משפחה שמונעים את קיום הצוואה כלשונה, יש לשכור שירותי עורכי דין לענייני ירושה בירושלים.

    האם יש מספיק כסף בעיזבון לתשלום חובות?

    אם החקירה הראשונית שלכם מגלה שאין מספיק כסף בעיזבון לתשלום חובות ומיסים, אל תשלמו חשבונות לפני שאתם מקבלים ייעוץ משפטי מעורך דין דוד דרוטמן, שיש לו ותק בדיני משפחה, והוא יסייע לכם להבין איך לחלק את כספי הצוואה בין הנושים לבין בני המשפחה.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »