השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    משרד עורכי מומלץ

    במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים מסוגים נוספים), כשרוצים לחתום על הסכם ממון לפני החתונה, כשעסק מבקש לחתום על חוזה כזה או אחר, ועוד. כשמחפשים עורך דין בית שמש מציעה מגוון אפשרויות, וחשוב לבחור מתוכן את איש המקצוע המתאים לכם ביותר. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן כבר סייע לאנשים רבים, ויסייע גם לכם.

    איך לבחור עורך דין בית שמש?

    * אמינות – התכונה החשובה ביותר לכל איש מקצוע, ובוודאי לעורך דין. כדאי תמיד להעדיף עורכי דין שלא מפזרים הבטחות ללא כיסוי אלא מציגים תמונת מצב מלאה, לרבות חסרונות וסיכונים לכל דרך פעולה אפשרית, ובאופן כללי מתנהלים מתוך יושרה מלאה.

    * זמינות – גם כשמדובר על מקרים לכאורה לא דחופים, מומלץ לחפש עורך דין בבית שמש שזמין עבורכם באופן מקסימלי, כדי שלא תצטרכו לרדוף אחריו או להתמודד לבד עם התפתחויות שונות. ישנם מצבים שבהם הזמינות הופכת לקריטית, כך למשל כשנדרשת הגשת התנגדות למתן צו קיום צוואה.

    * ניסיון – עורכי דין מנוסים הם עורכי דין שכבר מכירים מקרים רבים, ויודעים כיצד לפעול בכל מצב. עורך דין לא מנוסה עלול לגרום לכם לשלם את שכר הלימוד שלו.

    * חיבור – גם כשלכאורה מדובר על שירות טכני במהותו, כדאי תמיד למצוא עורך דין בבית שמש שאתם מרגישים שהוא מחובר אליכם, ובהתאם גם מחויב כלפיכם.

    מחויבות אמיתית לסייע לכל אדם

    עורך דין הוא איש מקצוע שמתייצב לצד אדם בצומת משמעותי בחיים, בין אם האישיים ובין אם העסקיים. בהתאם מפתח נוסף לאיכות השירות הוא מחויבות אמיתית להושיט את מלוא העזרה האפשרית. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן ניסיון רחב היקף שמתורגם לבקיאות מקצועית, ולא פחות חשוב, מוכנות לגייס את מלוא המשאבים העומדים לרשותו כדי לספק את השירות הטוב ביותר האפשרי. תחומי המומחיות של עו"ד דרוטמן הם מקרקעין, ירושות וצוואות ומשפט מסחרי, ועוד כדאי לדעת שהוא מקפיד על שקיפות מלאה בכל שירות משפטי שהוא מספק.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »