השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    משרד נוטריון מומחה בדרום

    נוטריון בבית שמש הוא עורך דין שבנוסף לשירותים הרגילים שהוא מספק מוסמך להעניק גם שירותים ייחודיים. חשוב לציין שלא כל עורך דין הוא גם נוטריון, אלא יש קריטריונים רלוונטיים ובראשם ניסיון, עבר נקי ומעבר הכשרה מיוחדת. עו"ד דוד דרוטמן הוא גם נוטריון, שמסייע לקהל הרחב במגוון רחב של מצבים.

    איך נוטריון בבית שמש יכול לעזור לכם?

    * הענקת תוקף משפטי למסמכים חשובים – בפרט מאשר נוטריון הסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים וצוואות. אישור נוטריוני לכל מסמך שכזה מבטיח שהוא ימלא את ייעודו בכל תרחיש, ויספק את התועלת המצופה ממנו.

    * אימות העתקים של מסמכים מכל הסוגים – ישנם מצבים רבים שבהם גוף מסוים דורש הוכחה לאמיתותו של העתק של מסמך. הנוטריון מוודא שההעתק אכן נאמן למקור באופן מוחלט, מאשר אותו ובכך מאפשר להציג אותו בפני הגוף הרלוונטי. שירות דומה הוא אימות חתימה על מסמך מכל סוג שהוא.

    * אישור חיים – מסמך משפטי שמהווה הוכחה חד-משמעית לכך שאדם נמצא בין החיים. בין השאר יש צורך בשירות הזה כדי לקבל קצבאות ממדינות זרות.

    * ייפוי כוח נוטריוני – במקרים שבהם ישנו צורך בייפוי כוח עבור ביצועה של עסקת מקרקעין, אי אפשר להסתפק בייפוי כוח "רגיל" אלא רק בייפוי כוח נוטריוני. כמו כן נדרש ייפוי כוח נוטריוני במקרים שבהם הרצון הוא במסמך שמעניק הרשאה בהיקף נרחב לביצוע כל פעולה.

    * תרגום נוטריוני – תרגום ואימות גם יחד, כלומר המרת מסמך משפה אחת לאחרת וחתימה המאשרת כי התרגום נאמן לחלוטין למקור. ישנם גם מקרים שבהם הנוטריון לא מתרגם את המסמך אלא "רק" מאשר את התרגום.

    שירות מוקפד בזמינות גבוהה

    כשנוצר צורך בשירות של נוטריון בבית שמש, כדאי להקדיש זמן ותשומת לב לבחירה נכונה של איש מקצוע זה. בפרט מומלץ לוודא שמדובר בעורך דין נוטריון זמין ואמין לחלוטין. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מקפיד על יחס אישי לכל לקוח ולקוחה, ועל התנהלות אחראית במיוחד במסגרת מתן כל שירות. הניסיון הרב שצבר, הן כעורך דין והן כנוטריון, בא לידי ביטוי גם הוא בתועלת הרבה שהוא מספק ללקוחותיו.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד נוטריון מומחה בדרום

      נוטריון בבית שמש הוא עורך דין שבנוסף לשירותים הרגילים שהוא מספק מוסמך להעניק גם שירותים ייחודיים. חשוב לציין שלא כל עורך דין הוא גם נוטריון, אלא יש קריטריונים רלוונטיים ובראשם...

      להמשך קריאה

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »