השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מחפשים עורך דין מומחה בתחום המקרקעין?

    ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בישראל. בירת המדינה משתרעת על שטח של 125 קמ"ר (לשם השוואה, שטחה של תל אביב הוא כ-50 קמ"ר בלבד), ובהתאם מתבצעות בה עסקאות מקרקעין רבות בכל יום. באופן כללי זהו תחום מורכב, ובמקביל כל זכות במקרקעין וכל נכס הם בעלי שווי כספי גבוה מאוד. בהתאם ישנם מקרים רבים שבהם נדרשים שירותיו של עורך דין מקרקעין ירושלים, כלומר עו"ד מומחה בתחום עם היכרות מעמיקה עם עיר הקודש. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן כבר סייע לאנשים רבים בשלל סוגיות הקשורות למקרקעין בירושלים.

    באילו סוגיות מטפל עורך דין מקרקעין ירושלים?

    * העברת זכויות במקרקעין ללא תמורה – ישנם מצבים שבהם כדאי להעביר זכויות במקרקעין, כלומר בעלות על דירה או כל נכס אחר, ללא תמורה כספית. פעולה כזו מתבצעת בין בני משפחה, בעיקר משיקולי מס ובחלק מהמקרים כתחליף לצוואה. חשוב מאוד לערוך חוזה מסודר בעזרת עורך דין מומחה למקרקעין, כדי שההעברה ללא התמורה תעמוד בקריטריונים הקבועים בחוק.

    * הפקעת מקרקעין – מדינת ישראל מאפשרת לעצמה להפקיע קרקעות מבעליהן, כשהעילה הרלוונטית היא "צרכי ציבור". עו"ד מומחה למקרקעין יבחן את המקרה ויגיש התנגדות כשאין הצדקה להפקעה, או לחילופין יפעל להבטחת פיצוי ראוי לבעל הקרקע.

    * ייעוץ וליווי לדיירים לקראת התחדשות עירונית – עורכי דין מומחים למקרקעין בוחנים את ההיתכנות למימוש תמ"א 38 עבור בניין ספציפי או קבוצת מבנים, מוודאים שההסכם עם היזם משקף את מלוא האינטרסים שלהם ופועלים להסרת חסמים מכל הסוגים בדרך לשדרוג המבנה.

    * פירוק שיתוף במקרקעין – הליך שמתבצע במסגרת הליכי גירושין ובמקרים נוספים. במצב כזה נדרש עורך דין מיומן ואמין על-מנת שהשיתוף גם יושלם בזמן קצר וגם באופן הוגן.

    טיפול מקצועי ומחויב

    עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן הוא עורך דין מקרקעין בעל ניסיון רב. בנוסף הוא מחויב מאוד ללקוחותיו, ומשקיע את כל המשאבים הנדרשים על-מנת לסייע לכל מי שפונה אליו באופן מיטבי – על בסיס הבקיאות המעמיקה, תשומת הלב המלאה לכל פרט ופרט והיכולת למצוא מענה נכון לכל סוגיה.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »