השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מחפשים עורך דין באיזור ירושלים?

    חלק מהעניינים החשובים ביותר מטופלים בתחילת העסק. לדוגמה, עורך דין בבית שמש מלווה בעלי עסקים בבניית העסק שלהם כך שהוא מוגן בהיבט המשפטי. עורכי דין לעסקים קטנים יכולים לסייע בתהליך ההתאגדות כך שבעלי עסקים חדשים יהיו בטוחים שהעסק שלהם מתחיל על בסיס משפטי חזק. משרד עורכי דין דוד דרוטמן מלווה בעלי עסקים עם שירותי ניהול אסטרטגי ופיננסי וניהול צוותים.

    עורכי דין בבית שמש עם התמחות בדיני תאגידים

    בעלי עסקים זקוקים לליווי של עורכי דין בבית שמש שיסייעו להם להקים את העסק ובהמשך לבנות מעמד של תאגיד. עורך דין עסקי יכול לייעץ ללקוחות מסחריים לקיים אסיפות שנתיות של בעלי מניות, דירקטורים או שותפים כדי לשמור על מעמד התאגיד.

    חוץ מזה, סוגים מסוימים של עסקים חייבים לדעת איך לערוך חוזי עבודה ואיך להחתים עובדים על החוזים, כמו גם לקבל ייעוץ משפטי בכל הנוגע לעריכת הסכמים עסקיים וחתימה עליהם הימנעות מנקיטה בצעדים המשפטיים הנכונים עלולה להיות בעלת השלכות הרות אסון על העסק.

    אם יתבע, ללא ייצוג הולם של עורכי דין בבית שמש, העסק צפוי לפגוע במעמד התאגידי שלו ולחשוף את נושאי המשרה בתאגיד לאחריות אישית.

    קניין רוחני

    לפני שעסק באמת יוצא לדרך, עליו לנקוט בצעדים כדי להגן על הקניין הרוחני שלו. הגנה זו כוללת את שם העסק, הלוגו, שם המותג והיבטים אחרים של העסק שצריכים להיות מוגנים בזכויות יוצרים. לעסקים עשויים להיות נכסים בלתי מוחשיים אחרים שגם עליהם יש להגן, כולל שרטוטים אדריכליים, מכשירים, יצירות ותוכנות מחשב.

    תהליכים עסקיים מסוימים עשויים גם להיות זכאים להגנת עורכי דין בבית שמש בהליכי רישום פטנט. עורכי דין עסקיים יכולים לסייע ללקוחות מסחריים ברכישת רישומי זכויות היוצרים, הפטנטים והסימנים המסחריים הדרושים כדי להגן על היבט חשוב זה של העסק שלהם.

    בשורה התחתונה, לא מתנהלים בלי ליווי משפטי

    למשרד עורכי דין דוד דרוטמן יש ותק של שנים רבות במשפט מסחרי ובדיני חוזים וליטיגציה, והוא ילווה אתכם בהיבט המשפטי של ההתנהלות העסקית שלכם מהקמת העסק, עם שירותים משפטיים שוטפים לאורך כל ההתנהלות העסקית שלכם.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אזורי שירות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »