השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מחפשים לשכור שירותי עורך דין מקרקעין?

    שכירת שירותי עורך דין מקרקעין ירושלים כדי לסגור עסקת רכישת או מכירת בית חיונית במהלך סגירת העסקה. עורך דין דוד דרוטמן מומחה בדיני חוזים, וניהול אסטרטגי ופיננסי, והוא ילווה אתכם במהלך עסקאות מקרקעין כדי לוודא שהעסקה נחתמת עם תנאים לטובתכם.

    עורך דין מקרקעין ירושלים מתמחה בעיסוק בעריכת דין הקשורה להחלפת מקרקעין, כלומר קרקע והמבנים הבנויים עליה. עורך דין מקרקעין מייצג בדרך כלל מוכר או קונה במהלך סגירת בית. מומחים אלה משמשים גם כאנשי קשר בין קונים, מוכרים, מתווכים וסוכני נדל"ן. עורכי דין בתחום הנדל"ן יסקרו את כל הניירת והמסמכים המשפטיים הקשורים למכירת נכס מקרקעין כדי לבדוק אם יש מחדלים או בעיות משפטיות.

    מה עושה עורך דין מקרקעין?

    אם אתה מעוניינים לשכור שירותי עורך דין מקרקעין ירושלים שילווה אתכם בעסקת הנדל"ן הבאה שלכם, הנה סקירה כללית של חלק מתחומי האחריות שלו.

    סקירת ניירת משפטית:

    עורך דין מקרקעין יסנן את כל הניירת הקשורה להחלפת נכס כדי לוודא שהפרטים מדויקים ושטובת הלקוח שלו מיוצגת. זה כולל מסמכים כגון הסכמי רכישת דירה, פוליסות ביטוח, מסמכי משכנתא ומסמכי העברה.

    ייצוג קונים ומוכרים במהלך הסגירה:

    העורך דין ילווה בדרך כלל את הקונים לסגירת ביתם, כאשר הכספים והקניין מועברים, על מנת לוודא שההליך חוקי ומחייב. יש לכלול את שכר הטרחה השוטף או התעריף השעתי של עורך הדין בעלויות הסגירה.

    העברת כספים:

    עורך דין מקרקעין ירושלים עשוי, בחלק מהמקרים ובהתאם למאפייני החוזה והעדפות הלקוחות, להעביר את הכספים מחשבון הרוכש לחשבון נאמנות. אם מלווה משכנתא מממן את רכישת הדירה, עורך הדין יטפל גם בכל הניירת של הלוואת המשכנתא והסכם ההלוואה.

    מוכרים לשכירת שירותי עורך דין מומחה למקרקעין שילווה אתכם בעסקת הנדל"ן הבאה שלכם?

    כל מה שאתם צריכים זה ליצור קשר עם משרד עורכי דין דוד דרוטמן, שיש לו ותק של שנים רבות בתחום דיני חוזים ונדל"ן, ובעזרתו תתנהלו בתהליך רכישת או מכירת כשאתם רגועים ושקטים שהתהליך מתבצע במקצועיות ולטובתכם. הצוות שלנו יטפל בכל המורכבות של העסקה, כולל בדיקת מסמכי המשכנתא, ועד להשלמת העסקה וחתימה על הניירת.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »