השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה יעשה עבורכם נוטריון?

    במהלך פתיחת עסק, אתם עשויים להיות נרגשים בתקווה לנהל עסק חלק ומצליח. למרבה הצער, בעיות ואי ודאויות מתעוררות, ותזדקק לשירותי נוטריון בית שמש שיגן עליכם מפני השלכות משפטיות.עורך דין דוד דרוטמן מומחה מניהול אסטרטגי ופיננסי וניהול צוותים, ועם שכירת שירותיו תהנו משקט נפשי וערך לעסק שלך.

    בחירת מבנה עסקי מתאים לעסק שלכם היא קריטית מכיוון שאם לא תבנו את העסק נכון מההתחלה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם בעיות משפטיות מיותרות בהמשך הדרך. אתם תהיו חשופים להשלכות רבות יותר מההשלכות אליהן נחשפים בעלי עסקים שמנהלים שותפויות או תאגידים. שירותי נוטריון בית שמש מסייע בהערכת העסק שלכם ובהבנת ההתחייבויות, חובות מיסוי, ניסוח הסכמי עובדים וניהול נכון של עלויות הקמת העסק, כך שתוכלו להחליט איזה מבנה עסקי מתאים ביותר.

    מניעת תביעות משפטיות

    שכירת שירותי נוטריון בית שמש מפחיתה את החשיפה של העסק שלכם לתביעות, לרבות תביעות עבודה. עורך דין עסקי יעזור להכניס את העסק שלך לסדר משפטי, וימנע סיכונים לתביעות משפטיות, עם שירות שיחסוך מכם כאבי ראש בהמשך הדרך.

    עריכת חוזים

    כל החוזים העסקיים, בין אם מדובר על עובדים, ספקים, לקוחות וכו', צריכים להיבדק על ידי עורך דין עסקי כדי לוודא שכל הפריטים הדרושים נלכדים. לא בטוחים אם עסקה מצריכה חוזה? שכירת עורך דין עסקי יכולה לספק לך בהירות תוך הקפדה על הפקת חוזה איכותי.

    הגנה על הקניין הרוחני

    הגנה על הקניין הרוחני עם שירותי נוטריון בית שמש חיונית כדי לשמור על ייחודיות העסק ועמידה בתחרות. בהתאם לסוג הקניין הרוחני שברשותכם, ניתן להגיש בקשה לפטנט, זכויות יוצרים או סימן מסחרי.

    שכירות והסכמי מקרקעין

    אלא אם כן העסק שלכם מנוהל מהבית, סביר להניח שתשכרו משרד או שטח מסחרי. בין אם אתם רוכשים או שוכרים שטח, חשוב לשכור שירותי נוטריון בית שמש שיבדוק את כל האותיות הקטנות בכל החוזים, התנאים וההסכמים. לעורך דין דוד דרוטמן יש ותק של שנים רבות בתחום המשפט המסחרי, והוא ילווה אתכם בכל שלבי הקמת העסק שלכם וניהולו השוטף.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »