השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    למוריש חסרה יכולת צוואה לחתום על צוואה?

    אין אפשרות לערער על צוואה פשוט מפני שלא מתחברים לתנאים שלה. ישנן ארבע סיבות משפטיות לערעור על צוואה, ונטל הוכחת כל אחת מהסיבות עשוי להיות תהליך מורכב ביותר. אבל אם אחת מהסיבות אכן קיימת, ניתן לפסול צוואה עם שירותי עורך דין צוואות בבית שמש. עורך דין דוד דרוטמן יסייע לכם במקרה שבו תרצו לאכוף קיום צוואה או לערער על תנאי צוואה.

    עורך דין שמוודא שהצוואה מתקיימת כלשונה

    ערעור על צוואה אין פירושו לבטל הוראה אחת בלבד מהצוואה, אלא יש צורך לבדוק את כל תנאי הצוואה ולהקפיד על קיומה כלשונה. חוק הצוואות פרטני ביותר ומסדיר את האופן בו יש לחתום על צוואה אחרונה.

    כך, לדוגמה, על הצוואה להיות חתומה על ידי המוריש – מי שיצר את הצוואה – בנוכחות ובשמיעת עד אחד לפחות וכמובן בנוכחות עורך דין צוואות בית שמש. המוריש והעדים חייבים להיות באותו חדר באותו זמן, וכל אחד חייב לחתום על הצוואה בזמן שהאחרים צופים.

    חשיבות נוכחות עורך דין במהלך עריכה וחתימה על צוואה

    צוואה שנערכת במשרד עורך דין צוואות בית שמש, נחתמת בהתאם להוראות החוק. אי חתימה על צוואה בהתאם לחוק היא הסיבה הראשונה והעיקרית שמובילה לערעור על צוואה, וזו גם הסיבה השכיחה ביותר לכך שצוואה לא תקפה. כשירות לחתימה על צוואה פירושה שהמוריש מבין את מהות וערכו של ה"שפע" או הנכסים שלו ושהוא מבין את האובייקטים הטבעיים של השפע הזה – מי צריך באופן הגיוני לרשת את נכסיו. עליו להבין את ההשפעה המשפטית של חתימה על צוואה.

    מי יכול לערער על צוואה?

    רק אנשים שיש להם חלק בצוואה, ואשר יושפעו אישית או כלכלית מתנאיה, רשאים משפטית לערער עליה. המערערים יכולים להיות יורשים על פי חוק או יורשים קודמים שנכללו בצוואה ישנה אבל נעדרו מהצוואה החדשה.

    לעורך דין דוד דרוטמן יש ותק של שנים רבות בתחום דיני משפחה והוא ילווה אתכם בתהליך עריכת וחתימה על צוואה כחוק, וייצג אתכם במקרי סכסוכים משפחתיים שנוגעים לקיום צוואה.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »