השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כל שירותי הנוטריון במקום אחד

    נוטריון בית שמש הוא איש מקצוע מבוקש מאוד במאה ה-21. בעידן שבו מסמכים רבים נדרשים במסגרת מגוון רחב של הליכים, מכל הסוגים, יש כמובן שלל מקרים שבהם נדרש השירות הייחודי של עורך דין שהוא גם נוטריון. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מספק את כל השירותים הנחוצים בזמינות גבוהה ועם מלוא תשומת הלב לכל פרט ופרט.

    מתי מומלץ לפנות אל נוטריון בית שמש?

    * לקראת יציאה ללימודים או עבודה בחו"ל – כשישראלי מבקש לעבור למדינה אחרת, לכל פרק זמן שהוא, לטובת לימודים אקדמיים או אחרים, או לטובת עבודה, הוא נדרש להציג מסמכים שונים (המעידים על השכלה רלוונטית, ציונים ועוד). כל מסמך מתורגם חייב בחתימה של נוטריון המאשרת את נאמנותו למקור ואת נכונות התרגום.

    * לטובת עריכת צוואה או הסכם ממון – חתימה של נוטריון מקנה תוקף למסמכים שונים. כך למשל צוואה: החוק אמנם לא מחייב אישור נוטריוני, אולם אישור כזה מפחית באופן משמעותי את הסיכון שהצוואה לא תהיה תקפה. באופן דומה הסכם ממון שנחתם לפני הנישואין ואשר מאושר ע"י נוטריון יהיה קשה עד בלתי אפשרי לבטל, ולכן הוא יספק את ההגנה המצופה ממנו במקרה של פרידה.

    * במסגרת הליך הסדרת מעמד – במאה ה-21 ישנה תנועה ערה של בני אדם בין מדינות שונות. גם לישראל מגיעים אנשים מכל רחבי העולם, לרבות כאלה המבקשים לזכות במעמד של תושב או של אזרח. הליך הסדרת מעמד אישי כרוך בהצגת מסמכים רלוונטיים מהמדינה שממנה הגיע האדם, והנוטריון הוא זה שמאמת את נכונות תרגומם לעברית וגם את אמיתותו של כל מסמך.

    שירות קשוב ויעיל

    עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן הוא נוטריון בעל ניסיון רחב היקף. הידע הרב שצבר תוך כדי עבודה, וכמובן עוד קודם לכן במסגרת ההכשרה הייעודית שעוברים עורכי דין שמבקשים להיות גם נוטריונים, מתורגם לשירות יעיל ומועיל. מאפיין נוסף הוא קשב מלא לכל לקוח ולקוחה. עוד כדאי לדעת שעו"ד דרוטמן מתנהל בהתאם לתקנות שנקבעו מכוח חוק הנוטריונים, ואשר בין השאר קובעות מהו התשלום עבור כל שירות.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »