השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חשיבות ליווי עורך דין שמתמחה בדיני ירושה

    עורך דין ירושה בירושלים מסייע לכם להכין מסמכים לניהול הנכסים שלך עם מותך. במקרה של פטירה ללא צוואה, הנכסים שלכם יחולקו על פי החוק. מצב זה יכול להיות מצב למשפחה שכבר מתמודדת עם אובדן יקירם. עורך דין דוד דרוטמן מלווה משפחות בניהול עיזבונות, קיום צוואות ודיני ירושה.

    עורך דין המלווה אתכם בהכנת צוואה וחלוקת הירושה

    באמצעות שכירת שירותי עורך דין ירושה בירושלים, שיבדוק את הנכסים והאחריות המשפחתית שלכם, תוכלו להכין תוכנית עיזבון שתגן על הנכסים שלכם. השיטה הבטוחה לעשות זאת היא להפיץ את הנכסים הללו לאנשים שאתם מעוניינים שיקבלו אותם, באופן שאתם מכוונים.

    בחלק מהמקרים, יהיה צורך בהכנת מצוואה בלבד, ובשינוי הבעלות על חלק מהנכסים כדי להבטיח שעם מותך הם יעברו אוטומטית לבן או בת זוגכם, או לאדם אחר. בהתאם לכמות הנכסים שברשותכם, ייתכן שתזדקקו למסמכים נוספים.

    עורך דין ירושה בירושלים ימליץ על האמצעים המתאימים להגנה על כל כמות של נכסים. בחלק מהנאמנויות, ניתן לוודא שבני המשפחה יטופלו באופן שתחליטו עליו. ניתן ליצור נאמנות שמבנה את הנכסים כך שיוכלו לפרנס את בן או בת הזוג או מישהו אחר בתשלומים תקופתיים.

    סוג זה של אמון מוריד את הנטל מבן הזוג, שלא יצטרך לנהל את הכסף. ניתן לספק לבן הזוג הכנסה חודשית.

    עריכת צוואה

    המרכיבים החיוניים שיש לקחת בחשבון בעת ​​עריכת צוואה עם עורך דין ירושה בירושלים הם:

    נכסים. מכוניות, קרנות, חשבונות השקעה ונכסים אחרים יופיעו בין הנכסים.

    רכוש אמיתי. אם בבעלותכם או בבעלות משותפת יש בית או נדל"ן אחר, זה נכנס לקטגוריה של "נכס מקרקעין".

    ייפוי כוח בריאות

    ייפוי כוח רפואי הוא מסמך שממנה נציג שיקבל את החלטות הבריאות שלכם. במצב של העדר יכולת תפקוד עצמאי, ניתן למנות בן משפחה, בן או בת זוג, הורה, חברה או כל מבוגר שתבחרו – שיקבל את ההחלטות האלה בשמכם.

    עורך דין דוד דרוטמן מלווה משפחות ויחידים בניהול ירושות ועיזבונות, עם ותק של שנים רבות בתחום.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »