השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ירושה על פי דין

    האם ידוע לכם כיצד הרכוש שלכם יתחלק לאחר מותכם? אמנם לא נעים לחשוב על העיזבון ועל המוות, אבל דעו כי שום דבר אינו מובן מאליו. ירושה על פי דין היא עיקרון מפתח במשפט הישראלי ולפי יש חלוקה על פי חוק של העיזבון שלכם. זה אומר שיש סדר עדיפויות וקרבת משפחה שקובעת מי בדיוק יקבל את העיזבון. עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן עוסק בתחום זה שנים והוא עורך צוואות לאנשים בכל הרגישות המתבקשת, ותוך הבנה עמוקה במערכות היחסים שלהם.

    מה צריך לדעת על ירושה על פי דין?

    • יש צוואות רבות שאנחנו מכירים מהספרות ומהקולנוע אבל מעט מדי צוואות שקיימות אצל אנשים שאנחנו מכירים בחיים. לרובנו גם אין צוואה משלנו משום שאנחנו בטוחים שהעיזבון יתחלק בדיוק כפי שחיינו – לבני המשפחה הקרובים ביותר. אולם גם שם יכולות להיות הפתעות ותגלו שמי שחשבתם שיקבל חלק מהעיזבון לא יקבל אותו. לכן חובה לדעת יותר ולנסח צוואה.
    • אם לא השארנו צוואה אבל השארנו רכוש רב, אין לנו שליטה על מה שיקרה לאחר מותנו, לא משנה כמה נחשוב שהכול יהיה בסדר. למרבה הצער, עלולים לפרוץ קרבות ירושה בין מי שרואה עצמו מקורב או קרוב משפחה, ולגזול את העיזבון ממי שרצינו שיקבל אותו. לשם כך נועדה צוואה כשרה.
    • צוואה כשרה היא צוואה שנוסחה ללא השפעה פסולה ומבלי שהמוטבים יידעו לפני כן שהם כאלה. אם יוכיחו בבית המשפט שידעו זאת לפני שהצוואה נערכה ונחתמה, הם עלולים להפסיד. בגלל זה רק עורך דין מנוסה יכול לייעץ לכם בדיוק איך לערוך את הצוואה הכשרה שתהיה תקפה.

    ירושה על פי דין – משא ומתן ואמפתיה

    כדי לערוך צוואה צריך הרבה אמפתיה וגם לדעת מעט משא ומתן ויחסי אנוש. כושר הניסוח של עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן מסייע לו להוציא את המיטב מהרצון שלכם כדי שהצוואה תבטא בדיוק את רצונכם המלא. ידע רב על ירושה לפי דין הוא רק נקודת ההתחלה שממנה עורכי דין מנוסים עוזרים לכם להעריך את חייכם ואת הרכוש שלכם. כך תוכלו להוריש אותו בדיוק למי שתרצו להוריש.

     

    ירושה על פי דין

    לא תמיד מודעים לחוק הישראלי עד שנתקלים בו במקרה הכי לא צפוי. דיני ירושה מפתיעים ישראלים רבים משום שלא הכינו צוואה מראש. החוק הישראלי דורש חלוקת עיזבון לפי קרבת משפחה מסוימת ויש יוצאים מהכלל מסוימים בלבד לכך. אתם עשויים לגלות שאם חשבתם שמגיעה לכם ירושה מסוימת לא תקבלו אותה וגרוע מזה, לא תורישו למי שאתם באמת רוצים ללא צוואה. עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן עוסק בתחום זה כדי לנסח לכם צוואות מקובלות לפי חוק.

    כיצד דיני ירושה פועלים לטובתכם?

    • החוק קובע שצוואה חייבת להיות מנוסחת על ידי מי שמתמחה בכך כדי שיוכח שהיא נעשתה ללא השפעה פסולה, מרצון וללא כפייה או איומים. עורכי דין לא אמורים להיות בעלי אינטרסים ולכן הם מתמחים בניסוח צוואה שתתקבל בבית המשפט לאחר מות בעל הצוואה. במקרה של ערעור עליה יוכלו להוכיח היורשים שאכן נערכה כחוק וללא השפעה פסולה של המוטבים.
    • עורך הדין שעורך צוואות צריך להיות לא רק בעל ידע בתחום זה אלא גם בעל תכונות אישיות של אמפתיה והבנה ביחסי אנוש. הסיבה לכך היא העובדה שכדי לערוך צוואה עליכם לחשב ולהעריך מחדש את כל מכלול היחסים שלכם עם בני משפחה ואנשים נוספים, לחשוב על הרכוש שלכם וכיצד אתם רוצים לחלק אותו.
    • בזמן עריכת צוואה אתם מבינים טוב יותר את עצמכם, בסופו של דבר. רק לאחר שתבינו באמת את המניעים שלכם לצוות כך את הרכוש שלכם, תדעו גם לנסח צוואה שתהיה מנומקת. צוואה כזאת תהיה תקפה בבית המשפט.
    • רצוי שעורך הדין שלכם יבין גם בנושאי פיננסים ומקרקעין כדי שיוכל לייעץ לכם איך להוריש נכון את העיזבון שלכם.

    דיני ירושה – להיעזר בעורך דין מומחה

    עורך דין שמנסח צוואה הוא גם מעין מטפל וחבר שעוזר לכם להגיע לניסוח נכון ולהתפייסות מסוימת עם החיים שלכם. כשאתם עורכים צוואה לפי דיני ירושה תקפים, שגם לא יפסלו את הצוואה שלכם, אתם מבטיחים שהיורשים שלכם לא ייתקלו בבעיות אישורה בבית המשפט. עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן עושה הכול כדי להבהיר לכם מה מצופה מכם. הוא יכול לעזור לכם לנסח את הרצון האמתי שלכם בצוואה מנומקת ותקפה.

     

    דיני ירושה

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ירושות וצוואות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »