השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין נוטריון בירושלים

    על-מנת לקיים חברה מסודרת, נדרשים חוקים ותקנות אשר מחייבים את כלל תושבי המדינה. כמו כן נחתמים מדי יום חוזים רבים שמעגנים הסכמות מרצון בין בני אדם שונים. בהתאם יש גם צורך בשירותיהם של עורכי דין בירושלים, וכן בשירותים נוטריוניים שונים לאימות מסמכים רלוונטיים. כדאי לדעת שיש מדינות שבהן ישנה הפרדה בין העיסוק בעריכת דין לבין מקצוע הנוטריון, אולם בישראל רק עורכי דין יכולים לשמש כנוטריונים. אם גם אתם מחפשים עורך דין נוטריון בירושלים, כדאי כמובן לבחור באיש מקצוע אמין ואחראי – עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן.

    מה חשוב לדעת על עורך דין נוטריון בירושלים?

    * הכשרה מיוחדת – רק עורכי דין שעברו הכשרה ייעודית, שכוללת כ-30 שעות לימוד, יכולים לספק שירותים נוטריוניים. תנאי סף נוסף הוא ניסיון של 10 שנים ומעלה. כמו כן לא ניתן לקבל רישיון נוטריון אם העבר המשמעתי לא נקי.

    * תעריפים – המחירים שגובים עורכי דין שהם גם נוטריונים נקבעים על-פי התעריף שמפרסם משרד המשפטים. תעריף זה מתעדכן אחת לשנה, על-פי שיעור עליית המדד, והוא מפרט את המחירים של כל שירות ושירות.

    * שירותים מבוקשים – אישור צוואה, אישור שפלוני נמצא בחיים, תרגום נוטריוני (ובפרט לאנגלית), אימות חתימה, אימות הסכם ממון.

    * שירותים משפטיים שאינם נוטריוניים – עורך דין נוטריון מספק כמובן גם שירותים משפטיים שאינם נוטריוניים: עריכת צוואה, הגשת התנגדות למתן צו ירושה, גיבוש הסכם חיים משותפים, הובלת הליך פירוק שיתוף במקרקעין, ניסוח הסכם מכר ועוד ועוד.

    שירות יעיל ומועיל במיוחד

    עורך דין נוטריון בירושלים מספק כאמור מגוון רחב של שירותים, הן תחת כובעו כעורך דין והן תחת כובע הנוטריון. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן אמון על הושטת עזרה ועל מתן שירות יעיל ומועיל לכל מי שפונה אליו, לכל מטרה שהיא. איכות השירות מבוססת על ניסיון רחב היקף, על התייחסות רצינית ואחראית לכל פרט רלוונטי, על רצון אמיתי לעזור לבני אדם וגם על מחויבות למצוינות שמאפיינת את דרוטמן מאז ומתמיד. השירותים המשפטיים והנוטריוניים ניתנים בזמינות מרבית, תוך הקפדה גם על אדיבות.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תחומי התמחות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »