השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הגשת בקשת התנגדות לצוואה

    עורך דין התנגדות לצוואה

    עניין צוואות בדרך כלל, מתנהלים על מי מנוחות, אך לעיתים הדברים הם לא בדיוק כפי שצפינו, ואיך דבר יותר מרגיז כאשר נגלה כי הצוואה לא משקפת את מה שנכון בעינינו, וכל מה שציפינו ילך לטמיון. למרות שקיימת נטייה לחשוב כי צוואה אינה בעלת הופכין, אכן ניתן לשנות או לבטל צוואה. לשם כך תצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין התנגדות לצוואה.  מסתבר כי רבות הדרכים בהן ניתן לבטל ולפסול צוואה גם אם הצוואה נראית במבט ראשון כתקינה. דבר זה נקרא בשפה המשפטית "התנגדות לקיום צוואה", תחום משפטי נרחב זה, דורש ידע והבנה מקצועיים ולכן במידה והנכם מעוניינים להציג התנגדות לקיום צוואה, עליכם לפנות לעורך דין מומחה בתחום. תוכלו לשכור את שירותיו של עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך ובעל ניסיון רב בתחומים משפטיים שונים, כענייני ירושה, צוואות, עריכת חוזים, נדל"ן, וכן מתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי, ועוד.

    התנגדות לצוואה בעזרת עורך דין מיומן

    עורך דין התנגדות לצוואה – האיש הנכון עבורכם.

    החיים מובילים אותנו לעיתים לסיטואציות בהן עלינו לקבל החלטות לא קלות ולעסוק בסוגיות משפטיות רגשיות אך חיוניות לדוגמת התנגדות לצוואה. בכל מצב של רצון לפתוח סוגיה משפטית מורכבת זו, עליכם לפנות אל עורך דין התנגדות לצוואה. קיימות סיבות רבות בגינן ניתן לבטל צווה וכמובן להתנגד לה חלק מהן נמנה:

    • תוכן – הצוואה אמורה להיכתב על פי הוראות חוק הירושה. לפעמים ישנן טעויות בניסוח.
    • השפעה על עורך הצו – מקרה בו היורש, משפיע בדרך כלשהי על עורך הצוואה ועושה זאת בחוסר הגינות.
    • התערבות בעריכה – כל דבר היכול להתפרש כסיוע בעצם כתיבת הצוואה, עלול להתפרש כמעורבות בעריכתה. כאשר מדובר ברמה מסוימת ניתן לפסול צוואה בשל כך.

     

    אל תעשו צעד מבלי להתייעץ עם עורך דין התנגדות לצוואה מומחה

    כל ענייני הצוואות מורכבים, כך גם התנגדות לביצוע צוואה, לכן בכל מקרה שברצונכם לבצע הליך משפטי זה, עליכם לפנות לקבלת ייעוץ של עורך דין בעל ניסיון רב בתחום. פנו עוד היום אל עו"ד דוד דרוטמן, בעל ותק וניסיון בתחום.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ירושות וצוואות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »