השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    משרד עורכי דין בעל ניסיון וותק של שנים

    עורך דין בבית שמש הוא סמכות מקצועית נחוצה במגוון רחב של מצבים הנוגעים לחיי היומיום, וכמובן במקרים שבהם מתרחשים אירועים חריגים. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן הוא איש מקצוע בעל ותק רב הפועל בבית שמש ומושיט עזרה ממשית ללקוחותיו.

    תחומי התמחות מרכזיים של עורך דין בבית שמש

    * מקרקעין – המורכבות העצומה של דיני התכנון והבנייה ושל החוקים הנוגעים לנדל"ן ולמקרקעין מחייבת התייעצות עם איש מקצוע מנוסה לפני כל פעולה ובפרט מכירת נכס או רכישת דירה או משרד. לקראת התנעת פרויקט התחדשות עירונית, פירוק שיתוף במקרקעין או הקמת קבוצת רכישה הליווי המשפטי כבר הופך לחובה, שכן ללא חוות דעת של עורך דין על כל צעד התוצאה עלולה להיות נזק כבד.

    * צוואות וירושות – תחום רגיש מאוד שמשלב היבטים משפטיים ומשפחתיים, ולכן חשוב למצוא עורך דין שהוא גם איש מקצוע בקיא וגם אדם שמתנהל ברגישות ומונע היווצרות קרע בין קרובים. זהו גם נושא רחב יריעה, ובין השירותים הרלוונטיים לגביו: סיוע בעריכת צוואה כך שתהיה תקפה בוודאות, הגשת התנגדות למתן צו ירושה, הגנה על צוואה ועוד.

    * ייפויי כוח מתמשכים – ייפוי כוח מתמשך הוא מנגנון משפטי שמאפשר לאדם להבטיח טיפול מיטבי בענייניו ע"י אדם אחר אם הוא עצמו לא יוכל לעשות זאת עקב מחלה או פגיעה. השירות של עורך דין כולל גם הכנה טכנית של המסמך וגם ייעוץ שמסייע לקבל את ההחלטות הנכונות.

    * חוזים מסחריים – עבור חברות, מלכ"רים, עמותות ועוד. חוזים מדויקים מבטיחים את כל האינטרסים המהותיים של כל גוף, ומקנים שקט נפשי לבעלים ולמנהלים.

    דיוק, העמקה ויצירתיות

    עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן צבר ניסיון רב בכל תחומי הפעילות הנ"ל. הוא אמון על ניהול משאים ומתנים, בעל כושר ניתוח מעמיק של כל סיטואציה ומביא לידי ביטוי גם יצירתיות ודיוק על-מנת לספק את המענה הנכון ביותר לכל צורך. איכויות נוספות שלו הן אמינות ללא פשרות ורצון אמיתי לעזור. בהתאם הוא מהווה כתובת לכל מי שזקוק או זקוקה לשירותי עורך דין .

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      משרד נוטריון מומחה בדרום

      נוטריון בבית שמש הוא עורך דין שבנוסף לשירותים הרגילים שהוא מספק מוסמך להעניק גם שירותים ייחודיים. חשוב לציין שלא כל עורך דין הוא גם נוטריון, אלא יש קריטריונים רלוונטיים ובראשם...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »