השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסכמי ממון לפני נישואין

    אם אתם עומדים להקים בית בישראל ולהתמסד, מומלץ לחשוב גם על עריכת הסכם ממון טרום נישואין. היום ידוע שאין כמעט זוג שאינו חושב על הסדרת יחסי הממון שלו עוד בזמן שהוא מאוהב ונדיב, זאת כדי למנוע כל משבר ממוני בזמן גירושין, חלילה. הסכם כזה יכול לסייע לכם להיפרד נקי וחלק יותר ולכן עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן רואה בו הכרח ולא רק רשות. אין  צורך להיבהל מהסכם ממון משום שהוא דווקא יסיר מתיחות ולחץ ממערכת היחסים שלכם.

    מה צריך לדעת על הסכם ממון טרום נישואין?

    • רגשית, דווקא כאשר אתם נמצאים בתקופה שבה טוב לכם ואתם מאוהבים, אתם יכולים לחשוב בצורה שקולה ונדיבה יותר על חלוקת הרכוש שלכם במקרה שמערכת היחסים שלכם תסתיים. כשאינכם רוצים לריב על האהבה שלכם לא תרצו לריב גם בזמן עריכת ההסכם, ולכן חשוב לעשות זאת לפני החתונה, כשאתם בשלים לכך.
    • הסכם ממון מחלק ביניכם את החובות והזכויות שלכם ומתעד את הנכסים והפיננסים שלכם. זה טוב לעשות סדר לא רק במה שיש לכם וצברתם כל החיים, אלא גם במה שאתם מתכוונים לצבור. זה הרגע הנכון לעשות גם סדר בתכניות שלכם ולראות אם אתם מתואמים ביניכם במובן הזה. יכול להיות שתגלו דווקא אז שלשניכם יש כוונות שונות מבחינת רכוש וממון, ולכן גם נגזר מכך אורח החיים שלכם.
    • כשעושים סדר בממון ובנכסים שלכם גם מתחילים להתארגן נכון יותר מבחינת התנהלות כספית. זה אומר שאם אין לכם חסכונות ופנסיה או ביטוחים חשובים זה הזמן להסדיר זאת, ולחשוב על המשך החיים שלכם בצורה בונה ואחראית.
    • בני זוג רבים בימינו מגיעים בגיל מבוגר עם מה שהספיקו לצבור ולכן זה אך הוגן לשמור על זכויות של בני משפחה נוספים.

    הסכמי ממון לפני נישואין

    הסכמי ממון לפני נישואין – לנסח הסכם חיים משותפים

    חיים משותפים דורשים חשיבה והתארגנות נכונות, ולכן הסכם ממון טרום נישואין לחיים משותפים גם עוזר לכם לעשות סדר בכך. כשכל כך הרבה אנשים מגיעים לנישואין כשהם כבר מבוגרים כדאי לשמור על זכויותיכם. עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן ישמח לעזור לכם לנסח הסכם ממון מכבד וענייני.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תחומי התמחות נוספים

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »