השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הגשת ייפוי כוח מתמשך

    יש מצבים בחיים שבהם דרושה גישה אנושית ומתחשבת, במיוחד כאשר אנשים נזקקים לעזרה משפטית בנוגע לכשירותם. הגשת ייפוי כוח מתמשך היא אחד המצבים האלה, שבהם חובה להגיש עזרה כזאת למי שעומד לאבד את היכולת לנהל את ענייניו. זה קורה בזמן מחלה או מצב של מוגבלות נפשית. עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן ייעץ וינהל עבורכם תהליכים כאלה ברגישות המתבקשת.

     

    מה צריך לדעת על הגשת ייפוי כוח מתמשך?

    • מצבים שונים בחיים נוטלים מאדם את היכולת לנהל את חייו ואת ענייניו והוא נזקק לעזרה בכך. זה קורה בגלל מצב רפואי קשה, או בגלל אובדן הדרגתי של צלילות הדעת כמו במקרים של אלצהיימר או דמנציה, או מחלה שעומדת ליטול מהאדם כל יכולת להתנהל לבד ולהחליט לגבי עצמו.
    • ייפוי הכוח המתמשך מסמל את הניהול המתבקש בשל הבעיה ולכן מדובר ברצף זמן מתמשך. כדי לתת לזה תוקף משפטי, יש להגיש יחד עם זאת חוות דעת רפואית בנוגע למחלה מרופא שמכיר את הבגיר שמבקש להעניק ייפוי כוח כזה. הבדיקה המדוקדקת נעשית על ידי עורך הדין ומוגשת לבית המשפט, כדי שלא יהיה ספק וכדי שמי שביקש זאת יקבל את הסמכות לכך.
    • בגלל ההשלכות של הליך כזה יש לבדוק ולקבל את הייעוץ המלא ביותר. ניהול חיים של אדם אחר מחייב גם קבלת החלטות בשמו ולמענו, ויש להכיר לא רק את מצבו הרפואי ומגבלותיו אלא גם להבין באילו צרכים מדובר. זה נכון שבעתיים כאשר מדובר בטיפולים רפואיים לאדם שלא יוכל עוד לקבל את ההחלטות על כך בעצמו.

    הגשת ייפוי כוח מתמשך

    הגשת ייפוי כוח מתמשך – קבלת חסות רשמית

    כשאתם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאים משפחתיים רגישים, חשוב מאוד להחליט עם מי מתייעצים על כך ובידי מי מפקידים את הטיפול. עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן מודע לכל ההשלכות ולכל ההיבטים שכרוכים בכל הקשור להגשת ייפוי כוח מתמשך ולכן ייעץ לכם באמפתיה ובמקצועיות. הליווי המשפטי במקרה כזה נעשה גם בצורה תומכת. זאת כדי שתוכלו לעבור את ההליכים באופן חלק ונהיר ככל האפשר, ובמצב רגשי שאינו מערפל את השיפוט ואת ההבנה.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תחומי התמחות נוספים

      משרד עורכי מומלץ

      במאה ה-21 עולם המשפט נוכח במידה בלתי מבוטלת במציאות החיים של כולנו, במגוון רחב מאוד של סיטואציות. כך למשל כשישנו קונפליקט סביב צוואה או ירושה, במסגרת רכישת דירה (וגם נכסים...

      להמשך קריאה

      חתימת אפוסטיל

      חתימת אפוסטיל היא מעין "פלומבה" משפטית. זוהי חותמת שמאשרת כי מסמך מסוים הוא אמיתי ושניתן להסתמך עליו, כשהאישור מיועד למדינה זרה. בזכות חתימת האפוסטיל אין צורך להנפיק מסמך חדש וכך...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        תרגום »